Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
klantenservice@blocrolgordijnen.nl
Bloc Rolgordijnen
Bijsterhuizen 2104F
Wijchen 6604 LG
Nederland
Let op: geen retour/showroom adres

Deze site is onderdeel van Gordijnen.nl B.V.

Neem bij vragen gerust telefonisch contact op:
Tel: ​024 808 0132 (maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 22:00, za van 9:00 tot 18:00)

BTW: 8207.23.435.B.01
KvK: 34337629

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
 
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Dakraamgordijnen bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).